یک شنبه 13 بهمن 1392برچسب:, :: 14:28 ::  نويسنده : مهناز کریم زاده

(Gascogne) داستان سه‌ تفنگدار بر زندگی جوانی دور می‌زند به نام دارتانیان(D’Artagnan) که روزی با سه‌سکه پول از زادگاه خود گاسکونی به پاریس می‌آید و بین سالهای 1625 تا 1665 میلادی، یعنی مدت چهل سال، به مقام والای یک کنت می‌رسد و فرمانده تفنگداران و مارشال فرانسه می‌شود.

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 16 دی 1392برچسب:, :: 11:49 ::  نويسنده : مهناز کریم زاده

 کتاب اولین روز تابستان

نقد ظاهری کتاب:                                                                                                                                   

بیان کتاب ساده و روان است و با گروه سنی متناسب است.

طرح روی جلد کتاب برگرفته از محتوای کتاب و نوعی حالت پشیمانی و سردرگمی رانشان می دهد تصاویر روی کتابباحالتی سیاه و سفید نشان داده شده است .که نیمی از چهره آن سیاه و تصاویر موجود در آن حاکی از ذهن آشفته وپریشانو تفکرات او می باشد رنگ تیره و نوع نقاشی با محتوای کتاب همخوانی دارد عنوان کتاب نتوانسته است محتوایکتاب ا برای مخاطب مشخص کند چون دروهله اول ذهن مخاطب را متوجه یک داستان جالب می کند در حالیکه محتوای داستانرا تغییر می دهد.ازنظر نگارشی مناسب  و بکار بردن نمادها آسان کننده در آن رعایت  و حجم کتاب با گروه سنی خود متناسب  می باشد.



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره کتابخانه

کتابخانه عمومی حکیم هیدجی تحت نظر نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سال 1375 و باهدف اطلاع رسانی به عموم مخاطبین شروع به کار کرده است. تلفن: 02435752101 آدرس: خیابان امام خمینی - خیابان ملت- کتابخانه عمومی حکیم هیدجی کدپستی: 43876-45731
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کتاب خانه ی عمومی حکیم هیدجی و آدرس khakim.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 674
بازدید کل : 97525
تعداد مطالب : 256
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1